سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

چندی پیش در خبر‌ها آمده بود که در برخی کشور‌ها که قیمت زمین در آنها سر به‌ فلک می‌کشد، برخی گورستان‌ها تابوت اموات را به‌صورت عمودی در خاک دفن می‌کنند و به این ترتیب خود یا خانواده‌ افراد پول کمتری بابت خرید این گور‌های عمودی می‌پردازند

سطح شهر

. البته به‌نظر می‌رسد این روش خاکسپاری فقط در خارج از کشور رواج ندارد و در داخل نیز طرفدارانی دارد. برای‌نمونه برخی افراد با اینکه ظرفیت بالابر‌ها‌ روی آن درج شده است باز هم به آن توجهی نمی‌کنند و با وجود تکمیل‌شدن ظرفیت آن، باز هم داخل می‌شوند درحالی که به‌گواه تجربه آتش‌نشان‌ها و امدادگران، همین اشتباه باعث سقوط بالابرشده و سرنشینان آن راهی دیار باقی می‌شوند. یادآوری این نکته ضروری است که چنانچه بالابر ساختمان به‌موقع بازدید فنی نشود برای سقوط عمودی منتظر سنگین شدن نمی‌شود و حتی بدون تکمیل شدن ظرفیت نیز سقوط می‌کند.

نیشخند‌ها

با اینکه خنده بر هر درد بی‌درمان دواست اما گاهی اوقات نیشخندی که گوشه‌لبِ یک نفر خودنمایی می‌کند حسابی از پس کنف‌کردن آدم برمی‌آید. برای ‌نمونه هنگامی که می‌بینید درپوش‌فلزی وسط کوچه شکسته است و بلافاصله به روابط‌عمومی شرکت مربوطه زنگ می‌زنید، پوزخند پیرمرد عُنُق همسایه که زیر لب می‌گوید اینم دِلش خوشه‌ کمی تا قسمتی اوقات آدم را تلخ می‌کند. بعد از چند روز اما اگر خبری از ماموران شرکت مربوطه نشود حتی لبخند درپوش‌فلزی و شکسته نیز منجر به یاس و تلخند غلیظی می‌شود که حالا‌حالا‌ها از صورت پاک نمی‌شود.

کد خبر 148216
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز